dilluns, 1 de juny del 2020

Informació de la programació 3t trimestre, avaluació final i admissió al CPM FPA Cullera




Calendari
Avaluació Final i acabament període lectiu / classes telemàtiques
Claustre Avaluació Final
Tutories, atenció personalitzada telemàtica/presencial 
Avaluació extraordinària 
Període inscripció GES Curs 2020-2021
fins al 12 de juny  (1) 
15 de juny
del 16 juny al 24 de juny  (2)
Del 25 de juny a l’1 de juliol 
Pendent d’establir

( 1) RESOLUCIÓ de 10 de juny de 2019, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es fixa el calendari escolar del curs acadèmic 2019-2020. [2019/6051]
(2) Les tutories presencials es faran en el moment en què s'haja aplicat al centre les mesures de seguretat i higiene establertes en el Pla de Contingència. Per la qual cosa el professorat es posarà en contacte amb l'alumnat per establir torns amb cita prèvia quan siga el cas. Aquesta modalitat només serà d'aplicació a l'alumnat de GES ( Graduat en Educació Secundària)


Activitats  (3)

Fase 1
activitats 
Tots els centres a què fa referència aquesta resolució continuaran
amb la formació a distància que desenvolupen des que es va suspendre l’activitat educativa presencial fins a la data de finalització del curs 2019-2020 en cadascun dels ensenyaments i etapes educatives
Totes les activitats a què es fa referència en el resolc quart seran
de caràcter voluntari per a l’alumnat. El professorat que haja de participar puntualment en el desenvolupament d’aquestes activitats ha d’ajustar el treball que desenvolupa en l’activitat educativa a distància per a poder realitzar les activitats que la direcció del centre determine que ha de realitzar presencialment en el centre. Aquest ajust es realitzarà amb la finalitat que el professorat no haja d’incrementar la seua jornada total de treball pel fet d’haver de participar puntualment en les activitats que
s’hagen de desenvolupar de manera presencial
Fase 2 activitats 
a) En els programes formatius dirigits a persones matriculades en el GES 1 o en els diferents nivells del cicle I de formació bàsica de persones adultes, i per a les persones que cursen estudis complementaris de llengües oficials i estrangeres, de competències digitals i de formació per a la participació socioprofessional i civicocultural, s’organitzaran, després de cita prèvia, activitats específiques presencials de tutories
individuals, resolució de dubtes, lliurament o recepció de materials.
b) En els programes formatius dirigits a persones matriculades en el GES 2 o en programes que preparen per a la superació de les competències clau de LABORA, per a l’accés als cicles formatius de Formació Professional de grau mitjà i grau superior i per a l’accés a la Universitat per a majors de 25 i 45 anys, les activitats específiques es podran organitzar individualment o en grups reduïts, amb un màxim de 10 alumnes.
c) Per a l’organització de les activitats assenyalades en els apartats anteriors, els centres comunicaran a les persones adultes matriculades els dies i les hores en què es duran a terme les esmentades activitats, amb la finalitat de concretar les cites prèvies i l’organització dels grups reduïts, en el cas dels cursos terminals. GES 2n
Avaluacions final i extraordinària 
a) Durant la fase 2 no es podran realitzar proves d’avaluació presencials ordinàries
b) Les direccions dels centres, en coordinació amb els corresponents departaments didàctics, determinaran les matèries en què les avaluacions finals extraordinàries previstes en la Resolució de 4 de maig, de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Formació Professional, es realitzaran mitjançant una prova presencial i les que es realitzaran a través d’altres instruments d’avaluació com ara projectes, treballs i tasques que s’hagen pogut encomanar a l’alumnat en el seu informe individual valoratiu.
c) Es procurarà que, amb caràcter general, les proves presencials corresponents a les avaluacions finals extraordinàries assenyalades en l’apartat b només es realitzen per a l’alumnat dels cursos finals d’etapa. GES 2n 
d) En els casos en què s’hagen de realitzar les proves presencials
assenyalades en l’apartat a i b, la direcció dels centres determinarà els espais i els horaris necessaris per a complir les condicions de protecció i distància social establides en el pla de contingència del centre.
Admissió/ matrícula  de l’alumnat 
Amb la finalitat de garantir a les persones assenyalades en el punt
anterior la participació en el procediment d’admissió en les mateixes condicions que la resta de participants, la resolució esmentada estableix que tots els centres sostinguts amb fons públics seran centres d’atenció als usuaris. Per a això, els centres organitzaran el treball i determinaran el personal necessari per a poder atendre, almenys, des de les 9 fins a les 13 h, durant els dies indicats en el procés d’admissió en les diferents etapes educatives, les persones que acudisquen al centre a este efecte.
S’adoptaran les mesures sanitàries i de seguretat necessàries davant de la Covid-19, tant per al personal treballador com per a les persones sol·licitants previstes en el pla de contingència
Personal / professorat 
Les persones pertanyents als col·lectius definits a cada moment
pel Ministeri de Sanitat com a grups vulnerables per a la Covid-19 no tindran obligació d’incorporar-se en la fase 2 del Pla per a la transició cap a una nova normalitat. En tot cas, farà falta que el Servei de Prevenció de Riscos Laborals avalue la presència del personal especialment sensible, en relació amb la infecció de coronavirus SARS-CoV-2, establisca la naturalesa d’especial sensibilitat de la persona treballadora i emeta un informe sobre les mesures de prevenció, adaptació i protecció.
Els col·lectius definits en el moment actual són les persones amb diabetis, malaltia cardiovascular, inclosa hipertensió, malaltia pulmonar crònica, immunodeficiència, càncer en fase de tractament actiu, embaràs i majors de 60 anys. Aquestes persones comunicaran a la direcció del centre, mitjançant una declaració responsable, la impossibilitat d’incorporar-
se en aquesta fase i tramitaran la sol·licitud corresponent
Informació i difusió
Els membres dels equips directius es responsabilitzaran que tot el personal dels centres educatius i tots els membres de la comunitat educativa siguen coneixedors d’aquestes instruccions i del seu compliment
(3) RESOLUCIÓ de 26 de maig de 2020, de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Formació Professional, per la qual es dicten instruccions per a la fase 2 del Pla per a la transició cap a una nova normalitat. [2020/3763